fire-tink

 
 
5راه موثر براي صورتي زيبا و بدون آرايش.
| نظرات (0)

 


آيا از آن دسته افرادي هستيد كه از آرايش كردن خسته شده و به دنبال چهره اي طبيعي تر است؟ يا از آن هايي كه وحشت دارد خواب بماند و فرصت آرايش نداشته باشد؟ حتما دلتان مي خواهد به دوستانتان نشان دهيد كه بدون آرايش نيز زيبا هستيد. با وجود آنكه آرايش كردن شيوه اي منحصربفرد براي ابراز وجود ها است، قابليت هاي يك چهره طبيعي و بدون آرايش را نمي توان ناديده گرفت.

1. زياد به صورتتان دست نزنيد.
استفاده از مواد آرايشي و آرايش كردن باعث ايجاد جوش مي شود و زماني كه صورتتان جوش مي زند، دست كاري كردن آن يك اشتباه محض است. همين كه جوش و يا حتي پوست صورتتان را لمس مي كنيد، باكتري هاي آن بر انگشتان و زير ناخن هاي تان مي رود و بدين ترتيب به نقاط ديگر بدن تان سرايت مي كند. گذشته از آن پوست صورت، حساس ترين پوست بدن است و كشيدن آن خاصيت كشساني آن را كاهش مي دهد و آن زمان است كه سر و كله چين و چروك ها پيدا مي شود. بنابراين اولين درس براي بدون آرايش زيبا به نظر رسيدن، جلوگيري از لمس صورت جز در مواقع ضروري است.

 

آرايش كردن، بدون آرايش، زيبايي بدون آرايش

استفاده از مواد آرايشي و آرايش كردن باعث ايجاد جوش مي شود

2. ويتامين C فراموش نشود
انواع مختلف ويتامين C بهترين آنتي اكسيدان براي حفاظت از پوست در برابر راديكال هاي آزاد است. علاوه بر نوشيدن شربت آبليمو و يا پرتقال، مي توانيد مستقيما از كرم هاي ويتامين C مخصوص صورت استفاده كنيد. انجام اين موارد از كار ها به طراوت و شادابي پوست شما كمك فراواني مي كند.

 

بدون آرايش، آرايش كردن، آب پرتقال

ويتامين C بهترين آنتي اكسيدان براي حفاظت از پوست

3.پاك سازي صورت
يكي از ساده ترين راه ها حفظ طراوت و شادابي پوست، پاك سازي و لايه برداري كردن است. لايه برداري، سلول هاي مرده پوست را مي زدايد و منافذ پوست را باز مي كند. اگر صورتتان را لايه برداري نكنيد، سلول هاي مرده به پوستتان اجازه تنفس نمي دهد و در نتيجه ظاهري گرفته و ناسالم به پوستتان مي بخشد و همين ظواهر گرفته است كه شما را تشويق به آرايش كردن مي كند. اما بدليل حساسيت پوست صورت بايد از مواد لايه بردار مناسب و ملايم استفاده كنيد. يكي از ساده ترين و سالم ترين راه ها استفاده از محلول جوش شيرين است. صورتتان را براي چند دقيقه با آن ماساژ دهيد و سپس با آب سرد آبكشي كنيد. اين كار را دوبار در هفته تكرار كنيد.

آرايش كردن، چهره طبيعي، لايه برداري

يكي از ساده ترين راه ها حفظ طراوت و شادابي پوست پاك سازي و لايه برداري كردن

4. از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد.
از ديگر عواملي كه به شما پوستي زيبا و صاف را مي دهد استفاده از كرم ضد آفتاب است همين زيبايي بدون آرايش اهميت زيادي براي افراد مختلف دارد. هوا آفتابي باشد و يا ابري، در هر حال استفاده از كرم ضد آفتاب اكيدا توصيه مي شود. اشعه فرابنفش خورشيد بسيار مضر است و به پوست آسيب مي رساند. اين اشعه در صورتتان لكه و چروك ايجاد مي كند و علاوه بر عوارض ظاهري، ممكن است به سرطان پوست منجر شود.

بدون آرايش، زيبايي بدون آرايش، ضد آفتاب

استفاده از كرم ضد آفتاب باعث طراوت شادابي پوست مي شود

5. سيگار نكشيد
به صدها دليل بهتر است كه سيگار نكشيد. يكي از آن ها خشك شدن پوست و ايجاد چين و چروك است. دود و سيگار رگ هاي نزديك به پوست را نازك تر كرده و گردش خون را كندتر مي كند و اكسيژن كافي به پوست نمي رسد و همين مضوع باعث آرايش كردن شما مي شود. علاوه بر آن، به كلاژن آسيب مي رساند و رفته رفته پوست، قابليت ارتجاعي خود را از دست مي دهد. طبيعتا ترك سيگار كار ساده اي نيست، اما بخاط پوست و ريه هايتان سعي خود را بكنيد.

آرايش كردن، فرصت آرايش، مصرف سيگار

سيگار كشيدن باعث خشكي و چين چروك پوست مي شود

نكته آخر اينكه با پوستتان مهربان باشيد و آن را دوست بداريد! چهره شما تصويري است رو به دنيا. پس سعي كنيد با آرايش كردن بيش از حد آن را خراب نكنيد و اين كه بدون آرايش آن را زيبا نگه داريد.

 

 

 

منبع:برترين ها



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
زمان : ۰۱:۵۶:۲۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی