fire-tink

 
 
بهترين ماسك هاي طبيعي براي جوانسازي پوست
| نظرات (0)

بهترين ماسك هاي طبيعي براي جوانسازي پوست
زيبايي و داشتن پوستي زيبا باعث مي شود كه شما همواره جوانتر به نظر برسيد .اگر شما هم به دنبال راهي براي جوانسازي پوست تان هستيد به جاي استفاده از داروهاي شيميايي گران قيمت ازاين ماسك هاي خانگي عالي استفاده كنيد.جوانسازي پوست

روش هاي عالي براي جوانسازي و زيبايي پوست صورت

ماسك جوانسازي جادويي

اگر به دنبال ماسكي ارزان و سالم براي پوست خود هستيد بهتر است يك ماسك صورت خانگي با ميوه ها و گياهان طبيعي در خانه درست كنيد.اگر پوست صورت شما خشك و جوش دار است يك ماسك ميوه اي مي تواند به شما كمك كند و همچنين يك ماسك طبيعي ميوه اي چين و چروك و لك هاي صورت شما را از بين برده و پوستي صاف و زيبا خواهيد داشت.شما مي توانيد با نسخه هاي سنتي و ساده اي كه در اختيارتان مي گذاريم از محصولات بهداشتي آرايشي گياهي بهره مند شويد و در خانه به راحتي يك كرم گياهي درست كنيد.


جوانسازي پوست
جوانسازي پوست با چند ماسك طبيعي
ماسك خانگي براي جوانسازي پوست
جوانسازي پوست در خانه
عصاره رازيانه از قديم براي جوانسازي و شادابي پوست صورت و از بين بردن چروك كاربرد داشته است شما مي توانيد عصاره رازيانه را در منزل تهيه نماييد.
تاثير عصاره رازيانه براي جوانسازي پوست
طرز تهيه عصاره رازيانه
براي تهيه عصاره رازيانه كافي است 3 قاشق از گياه خشك شده رازيانه را با دو ليوان آب جوش دم نماييد.
زماني كه آب به جوش آمد و يك ليوان از آب رازيانه باقي ماند شعله را خاموش و مخلوط را از صافي عبور دهيد و كنار بگذاريد تا عصاره رازيانه خنك شود.
يك پارچه سفيد نخي برداشته و آنرا به عصاره رازيانه آغشته نماييد و سپس به تمام پوست صورت خود بكشيد.
اجازه دهيد عصاره براي 20 دقيقه روي پوست شما بماند و اگر لازم شد مقداري عصاره رازيانه روي پوست خود بماليد.

جوانسازي پوست صورت
روش هاي جوانسازي پوست در خانه
ماسك ضد چروك براي جوان تر كردن پوست
يك ماسك ضد چروك براي جوان سازي صورت
متخصصان زيبايي پوست به مراجعه كنندگان خود توصيه ميكنند براي جلوگيري و از خشكي صورت و چين و چروك پوست، تقويت كننده هاي پوست و آبرساني مناسب پوست را فراموش نكنند.
براي درست كردن اين ماسك يك خيار متوسط را پوست كنده و آن را رنده نماييد سپس يك قاشق غذاخوري روغن گليسيرين به آن اضافه كنيد و به مدت 20 دقيقه آن شب روي پوست خود بگذاريد.براي درست كردن اين ماسك ميتوانيد از پوست خيار به تنهايي استفاده نماييد براي اينكار كافيست كه پوست خيار را رنده كرده و با گليسيرين تركيب كرده و روي پوست خود قرار دهيد.
ماسك پوست هاي جوش دار
ماسك جادويي براي پوست هاي جوش دار و خشك
اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه پوستي خشك داريد ما به شما ماسك خيار را پيشنهاد ميكنيم اين ماسك را هر شب به مدت 10 بخش روي پوست خود قرار دهيد تا با آبرساني پوست از خشك شدن آن جلوگيري نماييد.
ماسك سفيدي صورت
ماسك جادويي براي جوانسازي پوست
30 ساله ها بخوانند
لوسيون گوجه فرنگي براي پيشگيري از خشكي و چين و چروك زودرس همچنين بسيار موثر است و پوست شما را شاداب و لطيف ميكند. اين لوسيون به خانم هاي جواني كه به تازگي 30 سالگي خود را پشت سر گذاشتن بسيار توصيه مي شود.بسياري از متخصص لوسيون گوجه فرنگي را بهترين روش براي جلوگيري از چين و چروك پوست صورت به افراد توصيه مي كند.
براي درست كردن لوسيون گوجه فرنگي كافي است 2عدد گوجه برداريد يكي از آنها را رنده كنيد و كنار بگذاريد و گوجه ديگر را در داخل خردكن به صورت مايع در بياوريد سپس يك قاشق غذاخوري آب ليموي تازه به آن اضافه كنيد و كنار بگذاريد.
ابتدا به مدت 20 دقيقه گوجه فرنگي رنده شده را روي پوست صورت و گردن خود بماليد سپس آن را از روي پوست خود برداريد و با يك دستمال تميز از مخلوط گوجه فرنگي و آبليمو را برداشته و روي پوست خود بماليد و 15 دقيقه دراز بكشيد و اجازه دهيد اين مواد روي صورتتان باقي بماند، سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهيد.
روشن كردن پوست با ماسك اسفناج
ماساژ پوست صورت با اسفناج
براي فرم گيري عضلات پوست صورت و سلامت سلول هاي آن ميتوانيد صورت خود را با ماسك اسفناج ماساژ دهيد .
جوانسازي پوست صورت
بهترين ماسك هاي خانگي براي زيبايي پوست
جادويي براي نشاط و شادابي پوست خود درست كنيد
براي تهيه اين ماسك چند عدد برگ اسفناج را با نصف ليوان شير جوشيده 5 دقيقه روي حرارت ملايم بگذاريد تا زمانيكه برگها نرم شدن مخلوط را از صافي عبور دهيد و پس از سرد شدن آن را به صورت خمير در آورده و به مدت 20 دقيقه روي پوست خود بگذاريد و در اين مدت به آرامي صورت خود را ماساژ دهيد .در انتها صورت خود را با باقي مانده شير بشوييد و بگذاريد مدتي اين مواد روي صورتتان بماند سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهيد.
شرايط آبرساني به پوست
آبرساني به پوست را فراموش نكنيد
يكي از دلايل اصلي چين و چروك صورت خشكي پوست ميباشد ، هر چقدر پوست رطوبت كمتري داشته باشد ميزان خشكي آن زياد ميشود و چين و چروك هاي عميق تري در پوست بوجود مي آيد.
براي جلوگيري از ايجاد چين و چروك در پوست ميتوانيد از لوسيون گل و برگ ختمي در طول روز استفاده كنيد


براي تهيه اين لوسيون 30 گرم از برگ و گل ختمي خشك شده را به همراه دو ليوان آب جوشانده و آن را از صافي عبور دهيد. پس از سرد شدن اين جوشانده را هر شب پس از پاك كردن مواد آرايشي از صورت خود به پوستتان بماليد اين لوسيون مي تواند تا صبح روي پوست و صورت و گردن شما بماند.
ماسك صورت صاف
براي جوانسازي پوست چه روش هايي وجود دارد
جلوگيري از پيري زود رس با ماسك
پيشگيري از پيري زودرس
استفاده از حمام گياه دم اسب يكي از روش هاي مناسب براي درمان چين و چروك هاي سطحي پوست ميباشد.
براي استفاده از اين روش دو ليوان جوشانده گياه دم اسب را در آب نيمه ولرم وان بريزيد و براي 20 دقيقه در وان دراز بكشيد. اين حمام گياهي براي پيشگيري از پيري زودرس و درمان چين و چروك ها بسيار موثر است و شما مي توانيد در هفته دوبار از اين حمام استفاده كنيد.
براي تهيه جوشانده گياه دم اسب 200 گرم از اين گياه را با 4 ليوان آب جوش مخلوط كنيد و روي حرارت بگذاريد و اجازه دهيد تا اين مخلوط به جوش و تنها دو ليوان از آن باقي بماند پس از آن جوشانده را به وان اضافه كنيد .
بهترين روش جوانسازي پوست
ماسك هاي خانگي عالي براي جلوگيري از پيري زود رس
با اين لوسيون 10 سال جوانتر شويد
اگر ميخواهيد چين و چروك پوست خود را از بين ببريد و با آن مبارزه كنيد و صورتي صاف و جوان داشته باشيد ما به شما اين لوسيون را پيشنهاد ميكنيم براي تهيه اين لوسيون كافي است يك ليوان جوشانده گياه دم اسب را با يك استكان گلاب و 2 قاشق غذاخوري سركه مخلوط كنيد و هر شب آن را به صورت خود بماليد اين گياه را مي توانيد از عطاري خريداري نماييد.بسياري از كارخانه هاي تهيه مواد آرايشي بهداشتي از اين گياه براي كرم هاي ضدچروك استفاده مي نمايند.

 

منبع:http://namnak.com



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
زمان : ۰۲:۰۶:۱۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی