fire-tink

 
 
گروه معماري بومرنگ
| نظرات (0)

 

با گسترش شهرنشيني و افزايش اسكان در شهرها و رشد شهر نشيني؛ توجه به معيارها و شاخص هاي شهرسازي و بطبع آن بازسازي داخلي بسيار مورد توجه اكثر قريب به اتفاق مردم قرار گرفته كه در اين ميان نقش شركت هاي پيمانكار و متخصص در زمينه بازسازي ساختمان هر روز بيشتر و بيشتر مي گردد.

در كشور ما مانند اكثر كشورها در زمينه بازسازي ساختمان شاهد يك نوع پراكندگي تخصصي مي باشيم بعنوان مثال كمتر ديده مي شود يك كابينت ساز در زمينه كاغذ ديواري داراي تخصص بوده و يا يك شركت در زمينه مبلمان بتواند در حوزه پرده داراي تخصصي خاصي باشد.

گروه معماري بومرنگ به قريب به دو دهه تجربه در زمينه بازسازي ساختمان توانسته است با بكارگيري نيروي متخصص و مجرب در زمينه  بازسازي گامي فراتر از وضعيت موجود بازار ايران برداشته و در اين ساليان خود را بعنوان توليد كننده و وارد كننده اكثر قريب به اتفاق متريال و محصولات مورد نياز در زمينه دكوراسيون داخلي مانند قرنيز ،كابينت،كمد ديواري،درب، پارتيشن ،پرده،مبلمان، پوستر سه بعدي ،پاركت،تي وي رووم،سقف كاذب،ديوارپوش،سرويس خواب،آئينه و كنسول،ميز نهارخوري و ...خود را به بازار دكوراسيون داخلي ايران معرفي نمايد.

بازسازي ساختمان فرايندي تخصصي بوده كه بدون داشتن دانش و تجربه كافي در اين زمينه هرگز نبايد اقدام به انجام آن نمود زيرا كوچكترين اهمال و قصور در انجام اين فرايند مي تواند تبعات و هزينه هاي چند برابري چه به لحاظ زماني و چه به لحاظ اقتصادي با مالكين و كافرمايان وارد نمايد.

متاسفانه با توجه به عقبه تاريخي، فرهنگي و فكري مردم ايران كه در هر زمينه اي خود را صاحب نظر و ايده مي دانند بدون شك اين تفكر  به حوزه بازسازي ساختمان نيز كشيده شده و شايد بتوان گفت عدم رعايت اصول مربوط به بازسازي ساختمان  در جامعه اي مانند ايران به كاري روتين و روالي عادي تبديل شده است و تنها راه گريز از هرگونه خسارت احتمالي؛ استفاده از تجربيات افراد و مخصوصا شركت هاي با دانش و تجربه كافي در زمينه بازسازي ساختمان  بوده كه  مي تواند از بسياري آسيب هاي احتمالي جلوگيري بعمل آورد.

دكوراسيون داخلي بومرنگ با مديريت مهندس علي محمود پور و با انجام بيش از 500 پروژه كوچك و بزرگ در سال در زمينه دكوراسيون داخلي بصورت عام و انجام موارد خاص مانند كاغذ ديواري،پاركت لمينيت،پرده،كابينت،كمد ديواري و...مفتخر است كه توانسته در طول اين ساليان؛ اعتباري در خور براي خور و شايسته نام بومرنگ بدست آورد.

گروه معماري بومرنگ مفتخر است علاوه بر ارائه نظرات تخصصي و مشاوره رايگان در زمينه پروژه هاي خود همواره سعي نموده است نظرات و ديدگاه هاي كارفرمايان محترم را با متد علمي ارائه شده از جانب شركت تلفيق نموده و بدين وسيله توانسته است تاكنون رضايت حداكثري كارفرمايان را بدست آورده است.

 

باتوجه به اينكه بازسازي ساختمان يك علم پويا بوده ،گروه معماري بومرنگ در كنار دانش و تجربه خود سعي مي نمايد همواره خود را به روز نموده و در اين راه با سرلوحه قرار دادن اين جمله كه همه چيز را همگان دانند سعي مي نمايد از تجربيات افراد و ساير موسسات استفاده نموده و در اين راه از يادگيري همه روزه و بروز كردن دانش خود هيچگونه ابايي نخواهد داشت.

 منبع : bomrangdecor.com



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
زمان : ۰۳:۱۷:۲۰
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی