fire-tink

 
 
چگونه پوست سفيد، سفت، صاف و بدون چروك داشته باشيم؟
| نظرات (0)

مراقبت از پوست ، مهم ترين دغدغه بانوان به خصوص دختران است كه بخشي از  وقت و هزينه  ماهانه و فصلي آنها به خريد محصولات مراقبتي از كرم پودر و لوسيون گرفته تا آبرسان ها و مرطوب كننده ها و سرم ها اختصاص پيدا مي كند. داشتن پوستي شاداب، صاف،  يكدست، بدون چروك و با طراوت، نقش مهمي در جذابيت صورت آقايان به خصوص بانوان داشته و به  همين  خاطر، بعضا آرزويي  براي  بانوان جوان  به شمار مي رود. گزارش امروز مجله تخصصي  مد و سبك زندگي لوكس تهران، شما را با ۱۵ موضوع مهم مراقبتي از رنگ تيره تا روشن آشنا ميكند.

كتاب مهم و مفيد مراقبت از پوست و مو

(براي داشتن پوست سفيد و صاف و يكدست سبك زندگي خود را بايد تغيير داد و روش هاي حرفه اي مراقبتي را جدي گرفت)

با ما همراه باشيد.

چگونه  سبك زندگي سالم داشته باشيم؟

در اختيار داشتن پوست صاف و شفاف، بيش از آنكه به انواع لوسيون، كرم هاي پودر، آبرسان ها، مرطوب كننده ها، دستگاه هاي  چاقي و لاغري متداول اين روزها و مسائل  تكنيكال و مدرن  مرتبط  باشد، به سبك زندگي سالم و سبك زندگي سبز  (GREEN LIFE STYLE) مرتبط است. شما نمي توانيد صيح تا شب در معرض باد و طوفان و رطوبت و گرد و خاك و انواع و اقسام غذا  هاي  آماده و حجيم و فست فودي باشيد و آن وقت با مراجعه به پزشك متخصص   و استفاده  از بهترين جراحي  هاي تهاجمي  و كرم  هاي  شفاف كننده و ضد پيري، معجزه جوان  سازي را انتظار داشته باشيد!

معجزه جوان سازي پوست پوست صاف و يكدست

هيچ  دم نوش، هيچ كرم پودر، هيچ جراجي تهاجمي  و غير تهاجمي، هيچ  روش ارگانيك مراقبتي نمي تواند جايگزين سبك زندگي  سالم و سالم زيستن  باشد كه تاثير فوق العاده اي در داشتن پوست زيبا و صاف و شفاف و بدون لك دارد. بايد توجه كنيد كه در  فضاي دود آلود و پر  ترافيك و پر استرس زندگي  شهري هموطنان، پوست  به عنوان عنصر  زنده، مرتب در  معرض  آسيب  هاي روحي  و رواني و جسمي و شيميايي  قرار دارد و روش  هاي تكنيكي، تاثير  موقت دارد.

بنابراين براي در اختيار داشتن پوست صاف، شفاف و يكدست، بايد ضمن مراقبت  هاي پزشكي زير نظر پزشكان مجرب متخصص  گياهي و شيميايي، سبك  زندگي  را بايد اصلاح كرد. ما چاره اي نداريم كه در عصر مدرن كه در  معرض انواع و اقسام  تبليغات فست فودي و نوشابه هاي گازدار و زندگي پر نمك و شكر و چربي و كم تحركي هستيم، روش  ديگري  را براي زندگي و خوردن و آشاميدن انتخاب كنيم تا هم  عمر بيشتر و هم با كيفيتي داشته باشيم.

سبك زندگي و غذايي درست

حتما در طول زندگي خود افرادي  را مشاهده  كرديد كه عمر زيادي دارند، اما از ۴۰ تا ۵۰ سالگي، با انواع و اقسام فشار خون، كمر درد، پا درد،  مشكلات مفصلي، عضلاني و امثالهم دست و پنجه نرم  كرده و در سن ۸۰ تا ۹۰  سالگي، همچنان با اين مشكلات همراه هستند! وقتي كمي بررسي ميكنيد متوجه مي شويد كه ريشه خيلي از مشكلات و بيماري ها و بحران هايي كه اطرافين ما در سنين بالا  با آن مواجه  هستند، در سبك زندگي غلط است.

 معجوني فوق العاده براي پاك سازي پوست

(توت فرنگي، معجوني فوق العاده براي پاك سازي و جوان سازي پوست است كه براي سفيد و يكدست شدن موثر است)

كساني  كه صبح تا شام، پنيره  و كره پر  چرب، شيره انگور،  غذا  هاي آماده و سيگا مصرف  مي كنند و استفاده  مكرر از خودرو دارند، معمولا  آسيب پذيري بدني آنها به مراتب  بيش تر از افرادي است  كه در سبك زندگي آنها، موارد فوق الذكر وجود ندارد يا به ندرت در دسترس است.

كتاب مهم و مفيد مراقبت از پوست و مو

(براي داشتن پوست سفيد و صاف و يكدست سبك زندگي خود را بايد تغيير داد و روش هاي حرفه اي مراقبتي را جدي گرفت)

منبع : luxtehran.com

 

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۴ خرداد ۱۳۹۸
زمان : ۱۲:۱۳:۵۱
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی