fire-tink

 
 
چاپ بنر
| نظرات (0)

 

چاپ بنر

بنر وينيل شبكه‌اي: همان‌طور كه از نام اين بنر پيداست، طراحي آن به صورت شبكه‌اي است و لذا جريان باد از ميان آن عبور مي‌كند. اگر در مناطقي كه هواي آن‌جا مرطوب است مي‌خواهيد چاپ بنر را انجام دهيد، توصيه مي‌شود از همين مدل استفاده كنيد، چرا كه در برابر رطوبت، پارگي و… بسيار مقاوم است. چاپ، بنر وينيل شبكه‌اي چنان‌چه با رنگ مرغوب و دستگاه‌هاي پيشرفته انجام گيرد، نصب آن بدون نگراني از آسيب‌هاي احتمالي همراه خواهد بود، زيرا مقاومت اين جنس بنر بسيار بالاست. لمپوست بنر: اين مدل بنر در برابر كشيدگي و تغيير شكل مقاوم است. در واقع چاپ بنر لمپوست به گونه‌اي انجام مي‌شود كه مقاوم باشد و همچنين در برابر عوامل بيروني مثل باد انعطاف داشته باشد. نور خورشيد نيز چاپ روي بنر را تحت تاثير قرار نمي‌دهد و اشعه‌هاي خورشيد رنگ آن را كدر و كم‌رنگ نمي‌كند. براي جلب توجه بيشتر پس از چاپِ بنر و نصب آن مي‌توانيد از پروژكتورهايي استفاده كنيد كه با نورپردازي جلوه بنر شما را دوچندان كنند.

بنر كره‌اي و بنر چيني

اگر براي اطلاع رساني قصد چاپ بنر را داريد بهتر است بدانيد اين محصول به طور كلي به دو دسته چيني و كره‌اي تقسيم مي‌شود كه هر كدام از آن‌ها تنوعي ما بين 8 انس تا 13 انس دارند. اگر براي در ديدرس قرار دادن كوتاه مدت، بنر مي‌خواهيد، بهتر است از نمونه چيني استفاده كنيد، چرا كه قيمت ارزان‌تري دارد و براي مصارف كوتاه‌مدت مناسب است؛ اما اگر به دنبال كيفيت هستيد و يا از بنر مي‌خواهيد به عنوان تابلوي سر در فروشگاه خود استفاده كنيد، توصيه مي‌شود از بنر كره‌اي بهره بگيريد. بنر كره‌اي از لحاظ كيفيت و مقاومت در درجه بالاتري از بنر چيني قرار دارد. اطلاع رساني با انواع بنربراي اعلاناتي كه ارگان‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند يا تبليغاتي كه در مراكز تجاري و اتوبان‌ها به نمايش مي‌گذارند، امكان‌پذير است، براي چاپ بنر با كيفيت عالي بهتر است از مركزي اقدام كنيد كه از دستگاه‌هاي پيشرفته چاپي به اين منظور استفاده مي‌كنند.

رنگ مناسب براي چاپ بنر

حجم زيادي از بنرها را تصوير تشكيل مي‌دهد و از اين رو تصوير بايد براي مخاطب جذاب باشد تا نظرش را جلب كند. امروزه دستگاه‌هاي پيشرفته در چاپ ديجيتال بنر بهترين كيفيت را ارائه مي‌دهند اما ماندگاري طرح تا حد زيادي به جوهر و رنگ مصرفي بستگي دارد. با توجه به اين موارد بايد رنگي مناسب طرح و همچنين با كيفيت عالي و مرغوب در چاپ بنر استفاده شود. جوهرهاي مختلفي امروزه در بازار براي اين كار وجود دارند اما جوهرهاي اروپايي و آمريكايي از لحاظ كيفي دوام بيشتري به نسبت جوهرهاي ساخت آسياي شرقي دارند. بهتر است براي چاپ بنر از يك مركز معتبر اقدام كنيد كه از جوهرهاي مرغوب استفاده مي‌كنند. چاپ-روي-چوب ويژگي‌هاي دستگاه چاپ بنر با كيفيت كار چاپِ بنر را در كم‌ترين زمان ممكن انجام مي‌دهد. چاپي با كيفيت و وضوح بالا ارائه مي‌دهد. داراي سيستم پرژ مجزا است و به همين علت در مصرف جوهر و رنگ صرفه جويي مي‌كند. از لحاظ انرژي الكتريكي نيز كم‌مصرف است. داراي هيتر خشك كن است. نرم افزار راحت دارد. چروك‌هاي بنر،را حين چاپ،از بين مي‌برد. بدون لرزش تصويري با كيفيت بالا چاپ مي‌كند. سنسور رول بازكن دارد. و… .  

اصول چاپ بنر

يكي از مهم‌ترين اصولي كه پيش از چاپ اين محصول بايد به آن توجه داشت انتخاب عكسي با كيفيت است. اين امر خصوصا در بنرهاي با سايز بزرگ اهميت بيشتري پيدا مي‌كند. در حقيقت هر چه عكس در ابعاد بزرگتري روي بنر، چاپ شود، به همان ميزان از كيفيتش كاسته مي‌شود. با توجه به اين مسئله اگر عكسي را براي چاپِ بنر، در نظر داريد حتما به ميزان وضوح آن و كيفيتش دقت كنيد. اصل ديگري كه بايد رعايت شود، در نظر گرفتن حاشيه براي تصوير است. در هنگام طراحي بنر حتما تاكيد داشته باشيد كه نصب و پانچ بنر در نظر گرفته شود، در غير اين‌صورت ممكن است بعد از چاپ بنر و نصب آن مشاهده كنيد كه قسمتي از بنر در ديدرس نيست.

مشخصات چاپ بنر | مشتريان هنر نوين

مشتريان هنر نوين بدون محدوديت مي‌توانند بنر دلخواه خود را سفارش دهند و در كم‌ترين زمان ممكن آن را تحويل بگيرند. مركز چاپ، هنر نوين بدون محدوديت متراژ سفارش مي‌پذيرد و لذا طول و عرض بنر را خود مشتري مي‌تواند اعلام كند. براي برآورد قيمت چاپ بنر نيز محاسبات به صورت متر مربع صورت مي‌گيرد و براي جلب رضايت مشتريان سفارشات در كم‌ترين زمان ممكن با قيمتي مناسب چاپ و ارسال مي‌شوند. مجتمع چاپ هنر نوين انواع خدمات چاپ بنر را چه تبليغاتي و چه به صورت سفارشي ارائه مي‌دهد. اين مركز همچنين بيش از 1000 طرح متنوع به صورت آماده دارد كه در اختيار مشتريان به عنوان پيش‌ فرض قرار مي‌دهد. موضوعات چاپِ،بنر تنوع بالايي دارند و از ميان آن‌ها مي‌توان به بنر مخصوص ترحيم و تسليت، خيرمقدم به حجاج و كربلايي‌ها، اعلام برنامه‌هاي مناسبتي مثل اعياد، شهادت و رحلت معصومين، تبريك به ورزشكاران و… اشاره كرد. مجتمع چاپ هنر نوين افتخار همكاري با برندهايي نظير: ال جي، سوني، ميهن، كاله، كالبر، پگاه، مديران خودرو، زر ماكارون، گلرنگ و… را كه جزو برندهاي معتبر هستند، داشته است و هم‌اكنون نيز آماده همكاري با كارخانجات، برندها، شركت‌ها و موسسات مختلف با ارائه خدمت رضايت بخش و قيمت مناسب است.

چرا چاپ پلات لمينت؟

دستگاه‌هايي كه براي چاپ ديجيتال به صورت جوهر افشان كار مي‌كنند باتوجه به نوع جوهري كه در آن‌ها استفاده مي‌شود، دسته‌بندي مي‌شوند. در اين دسته‌بندي دستگاه‌هايي كه از جوهر پايه آب استفاده مي‌كنند به دستگاه‌هاي ايندور معروف هستند. دستگاه‌هاي ايندور چون از جوهري استفاده مي‌كنند كه پيگمنت ندارد، خيلي يك‌دست و روان هستند كه باعث شده تا بتوان از هدهايي با كيفيت بسيار بالا در اين دستگاه‌ها استفاده كرد كه البته اين موضوع ايرادي كه دارد كم بودن عمر چاپ و حلال بودن رنگ و جوهر آن در برابر آب، رطوبت و عوامل محيطي اين نوع چاپ را آسيب‌پذير كرده است. براي اينكه اين نقص و ايرادات را برطرف كرده باشند از پوشش لمينت براي روكش اين نوع چاپ استفاده مي‌شود و اين دو موضوع در حقيقت مكمل همديگر هستند. به همين دليل لمينت را با نام كتد و يا پلات همراه كرده و آن را چاپ پلات لمينت يا چاپ كتد لمينت مي‌نامند. براي اين‌كه چاپ انجام شده روي متريال به خوبي بنشيند از كوتينگ مخصوص جوهر پايه آب بهره برده مي‌شود كه به همين دليل هم به كاغذ كتد معروف هستند. يعني كاغذي كه كتد مخصوص پرينت پايه آب دارد.

مزاياي چاپ پلات لمينت

استفاده از لمينت، كار چاپ شده را در برابر آسيب‌هاي مختلفي مانند لك‌شدن، خط و خش، آفتاب خوردگي، سياه شدگي، اشعه يو وي، رنگ پريدگي، پارگي، چين و چروك، چربي، اثر انگشت، رطوبت و صدمات احتمالي محافظت مي‌كند و عمر اين كارها را افزايش مي‌دهد. علاوه‌بر اين استفاده از چاپ پلات لمينت باعث افزايش زيبايي كار هم مي‌شود. استفاده از نوع براق آن به دليل شفاف بودن و براقيت باعث زنده‌تر ديده شدن رنگ‌هاي چاپ مي‌شود و نوع مات آن جلوي رفلكس نور را گرفته و كيفيت چاپ را بهتر مي‌كند كه براي استفاده در فضاي نمايشگاهي كه نور فراواني وجود دارد، بهترين گزينه است بنابراين براي استفاده در سازه‌هايي مانند پاپ آپ استند، رول آپ استند، ميز كانتر، استند ايكس و… بهترين گزينه استفاده از لمينت مات است.

كاربرد چاپ پلات لمينت

چاپ پلات لمينت مختص فضاي داخلي يا چاپ ايندور است و براي مواردي ازجمله چاپ نقشه، چاپ پوستر، چاپ كتد، چاپ فتو گلاسه، چاپ بوم، چاپ پي وي سي، چاپ براي سازه‌هاي نمايشگاهي مانند استند، پاپ آپ، ميز كانتر، رول آپ و… كاربرد دارد. استفاده از چاپ كتد لمينت يا چاپ پلات لمينت براي بازاريابي و تبليغات فضاهاي داخلي به صورت قاب‌هاي ديواري يا ايستاده هم گزينه‌ي كاملا مناسبي است. از اين نوع چاپ براي چاپ تصاوير با جزئيات بالا مانند بنرهاي سايز متوسط در محيط‌هاي داخلي هم بهره برده مي‌شود. همچنين براي كاربردهاي ديگري مانند چاپ علائم و پوسترها، شيت معماري و مسابقات معماري مي‌توان از آن استفاده كرد.

انواع لمينت

لمينت به دو نوع سرد و گرم دسته‌بندي مي‌شود. لمينت سرد يك لايه‌ي پلاستيكي شفاف و چسب‌دار است كه مانند ليبل و استيكر است. اين لمينت براي چسبيدن روي سطح چاپ شده نياز به گرما ندارد و تنها يك لايه است روي كار را پوشش داده و جلوه‌اي هنري دارد. اين نوع لمينت نسبت به لمينت گرم، نازك‌تر، ظريف‌تر، تقريبا زيباتر و البته گران‌تر است. لمينت گرم نوع رايج لمينت است كه به‌ دو صورت لمينت مات يا لمينت براق وجود دارد و معمولا براي كارهاي بزرگ، به اصطلاح لارج فرمت يا پلات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يعني در اين چاپ از نوع لمينت گرم استفاده مي‌شود. لمينت گرم از دو لايه‌ي پلاستيكي كه چسب‌اندود شده‌اند تشكيل شده و در حالت گرم به مديا چسبيده و با استفاده از دستگاه لمينيتور روي كار چاپ شده كشيده مي‌شود. در واقع استفاده از گرما به اين شكل است كه بعد از انجام چاپ، كار بين دو لايه لمينت قرار مي‌گيرد و با گرماي نزديك به 100 درجه پرس مي‌شود. تفاوت لمينت سرد با لمينت گرم، در استفاده از حرارت و به كار بردن يك لايه‌ي بسيار نازك است و مي‌توان گفت كه لمينت سرد مانند كار سلفون كشيدن است .

نحوه‌ي چاپ پلات لمينت

پلاتر يا دستگاه چاپ پلات، يك دستگاه چاپ ديجيتال جوهر افشان لارج فرمت است. اين دستگاه از جوهر پايه آب استفاده مي‌كند كه براي چاپ فضاي داخلي استفاده مي‌شود. نحوه‌ي چاپ پلات لمينت از اين مرحله شروع مي‌شود كه ابتدا فايل طراحي مورد نظر و سفارش شده به وسيله‌ي رايانه به ريزپردازنده دستگاه پلاتر منتقل مي‌شود، سپس رنگ و جوهر از مخازن مخصوص خود با استفاده از هدها روي كاغذ مورد نظر چاپ مي‌شوند. بعد از انجام چاپ براي حفاظت از چاپ انجام شده و جهت جلوگيري از رنگ پريدگي يا ساير موارد، بسته به سفارش مشتري روي آن لمينت مات و يا براق كشيده مي‌شود.

قيمت چاپ پلات لمينت

قسمتي از اين هزينه به چاپ كتد يا چاپ پلات مربوط است و قسمت ديگر به لمينت. هزينه‌ي لمينت به نوع آن از جمله سرد يا گرم، براق و يا مات بودن، ضخامت لمينت و… بستگي دارد و هزينه‌ي چاپ پلات به ضخامت كاغذ، كيفيت متريال، متراژ و موارد ديگر بستگي دارد. براي اطلاع از ميزان دقيق هزينه‌ مي‌توانيد با شماره‌هاي درج شده در اين مطلب تماس بگيريد.

كاربرد چاپ روي چوب

با مزايايي كه اين نوع چاپ دارد، به‌عنوان چاپ ماندگار روي سرويس خواب، كمد ديواري، بوفه، ديوار پوش و سقف پوش، نماي بيروني ساختمان، ميزهاي چوبي، سيستم‌هاي دكوراتيو و مدرن، پازل‌هاي عريض از جنس چوب و موارد مشابه كه در ساخت آن‌ها از چوب استفاده شده، به كار برده مي‌شود. در حقيقت مي‌توان گفت چاپ روي چوب و MDF موارد مصرف مختلفي دارد، چه در بحث دكوراسيون داخلي و خارجي ساختمان مانند تخت و سرويس خواب، لوازم چوبي منزل، ميز و كمد، بوفه، ديوارپوش‌ها، پارتيشن‌هاي چوبي و… چه در بحث‌هاي تبليغاتي براي چاپ متن، شماره تماس، لوگو يا اطلاعات يك محصول و خدمات روي وسايل مختلف از جمله لوح تقدير و تنديس، تابلوهاي تبليغاتي، ادوات موسيقي چوبي از جمله كاخن و گيتار، اسباب بازي‌هاي چوبي، انواع ساعت‌هاي چوبي، قاب عكس و شاسي، انواع جاكليدي، ماكت سازي، ليت ليزري روميزي و معمولي، زير ليواني چوبي و كليه مصنوعات ساخته شده از چوب. چاپ روي چوب براي قاب عكس‌ها، پشت شيشه آكواريوم، استندهاي نمايشگاهي، تابلوهاي فروشگاه‌ها، شركت‌ها، مراكز خريد، مغازه‌ها و… هم امكان‌پذير است.

خصوصيات چاپ بر روي چوب هنر نوين

مجتمع چاپ هنر نوين با افتخار خدمات چاپ روي چوب و MDF را با مشخصات زير در بالاترين كيفيت و كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام مي‌دهد. – استفاده از دستگاه چاپ فلت بد يو وي flatbed uv printer كه مناسب‌ترين دستگاه براي چاپ روي چوب و MDF است. – وضوح كيفيت چاپ تا ۱۴۴۰ dpi – انجام چاپ روي چوب در ابعاد ۲۵۴ در ۱۲۲ سانتي‌متر – امكان چاپ ۸ رنگ (۶ رنگ + وارنيش و سفيد) مختلف – انجام چاپ روي چوب و MDF تا ضخامت ۱۰ سانتي‌متر – قابليت انجام چاپ موضعي رنگ سفيد و وارنيش    

مزاياي چاپ روي چوب

چاپ روي چوب مزاياي بسياري دارد كه باعث شده استفاده از آن بسيار طرفدار داشته باشد. مزايايي از جمله: – مقاومت بسيار بالايي در برابر شرايط محيطي دارد و در اثر رطوبت، گرما و يا سرما هيچ آسيبي نمي‌بيند. – گذشت زمان و عوامل محيطي ديگر روي اين چاپ تاثيري ندارد و از بين نمي‌روند. – داراي دوام رنگ بسيار بالا است كه با شستشو هم از بين نمي‌رود و به همين علت هم قابل استفاده در فضاي بيروني است. توضيحاتي درباره‌ي دستگاه مورد استفاده براي چاپ روي چوب چاپ فلت بد كه با استفاده از جوهر يو وي (سالونت) انجام مي‌شود كاربرد بسياري دارد و از آن استفاده‌هاي زيادي مي‌شود. جوهر اين دستگاه قابليت شستشو دارد چراكه براي خشك كردن جوهر آن از سيستم خشك كردن با اشعه‌ي يو وي استفاده مي‌شود كه اين سيستم باعث ماندگار شدن رنگ اين جوهر شده است. به دليل داشتن اين ماندگاري بسيار بالا، استفاده از اين دستگاه توانسته در راس صنعت چاپ قرار بگيرد. از جوهر اين دستگاه به عنوان ماندگارترين رنگ در چاپ هم ياد مي‌شود. دستگاه چاپ فلت بد كه اصطلاحا به آن چاپ يو وي هم گفته مي‌شود، قابليت چاپ روي هر نوع سطح صافي از جمله چوب، شيشه، استيل،MDF ، ورقه‌هاي گالوانيزه، پلكسي، اجسام تخت، سنگ، تابلوهاي راهنما، آينه و… را دارد كه بسته به نوع نياز مشتري جنس ماده انتخاب مي‌شود. فلت بد در واقع يك دستگاه جديد در حوزه‌ي چاپ لارج فرمت است كه با ويژگي‌هاي بسيار خوب خود توانسته يك تحول شگرف را در صنعت چاپ رقم بزند. اين دستگاه همان‌طور كه گفته شد از تاثيرات جوهر و لامپ uv براي عرضه‌ي چاپي متفاوت و ماندگار روي چوب و MDF بهره مي‌برد. اين دستگاه با داشتن قابليت چاپ روي اجسام سخت، تخت و همچنين مدياهاي نرم و رول توانسته دامنه‌ي گسترده‌اي از كاربردها را در صنعت چاپ ديجيتال و تبليغات داشته باشد.

تخته شاسي

همين ويژگي‌ها، مزايا و امكانات باعث شده شيوه‌ي چاپ روي اكثر محصولات بهبود پيدا كند و امكان چاپ و توليد محصولات جديدي هم به وجود آمده است. چاپ فلت بد يو وي را مي‌توان يك راهكار جديد دانست كه كار مخاطب را راحت مي‌كند. كافي است تنها طرح خود را ارائه دهيد تا پرينت اين طرح را روي چوب و MDF داشته باشيد. چاپ روي چوب و MDF كه با دستگاه فلت بد يو وي انجام مي‌شود ضد آب است چراكه معمولا با پوشش يو وي ارائه مي‌شود.

مجتمع چاپ هنر نوين

مجتمع چاپ هنر نوين امكانات چاپ روي چوب را با تجهيزات كامل خود فراهم كرده است و با چاپ‌خانه‌ي كاملا مجهز خود امكان چاپ تصاوير دلخواه شما به صورت سفارشي و مستقيم بدون هيچ واسطه‌اي را فراهم آورده است. شما مي‌توانيد با شماره‌هاي درج شده در اين مطلب تماس بگيريد تا از مشاوره‌ي رايگان خدمات اين مركز استفاده كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۹ دى ۱۳۹۸
زمان : ۰۳:۳۸:۱۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی