fire-tink

 
 
شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي اميد پرواز
| نظرات (0)

امروزه با توجه به شرايط اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي عصر جديد، اين نياز تقريباً از سوي بخش اعظم جامعه حس مي­شود و مطمئن باشيد فقط شما نيستيد! هيچ كس دوست ندارد براي پيدا كردن بليط هواپيما و يا ويزا، از چندين روز پيش از سفر با استرس و نگراني دست‌وپنجه نرم كند و يا در سفر نگرانِ پيدا كردن هتل و محل اقامت مناسب باشد و دست­آخر آن‌طور كه مي­خواسته از سفر لذت نبرد. براي همين در پاسخ به اين نياز، مؤسسات، آژانس­ها و پايگاه­هاي اينترنتي بسياري داير شده­اند كه هركدام به سهم خود در حال ايفاي نقش در اين عرصه هستند؛ اما آيا تابه‌حال نامِ «اميدپرواز» به گوشتان خورده؟

شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي اميدپرواز (سهامي خاص) بزرگ‌ترين و پرفروش­ترين آژانس مسافرتي استان خوزستان است كه از سال 1383 با دريافت مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آغاز به كار كرده و هم­اكنون بزرگ‌ترين مجموعۀ آنلاين پشتيباني در حوزۀ خدمات سفر و پرواز در جنوب ايران است.

شركت اميدپرواز با عضويت در انجمن بين­المللي حمل‌ونقل هوايي (IATA) و نيز عضويت در كانون جهانگردي و اتومبيلراني كشور، به‌راحتي توانست جاي خود را در ميان رقيبانش باز كند و به خدمتگزاري بپردازد. اين مجموعه با استفاده از مشاورۀ كارشناسان مجرب و تيم فوق حرفه‌اي در زمينۀ كار خود، نه تنها به‌سرعت اعتماد مشتريان و هم­ميهنان عزيزمان را جلب كرده، بلكه موفق شده است تا از سوي نهادهاي بين­المللي و كشورهاي همسايه نيز مورد تشويق قرار گيرد.

اميدپرواز در راستاي رفاه و آسايش مشتريان، شرايطي را فراهم كرده است كه از خانه يا محل كار بتوانند بسياري از خدمات مربوط به سفر را كه پيش‌ازاين مستلزم اتلاف وقت و پول و انرژِي بود، به‌راحتي انجام دهند. فقط كافيست به پايگاه اينترنتي اين مجموعه سري بزنيد. محيطي چشم­نواز و مرتب كه تمام آنچه ممكن است براي شما دغدغه درست كرده باشد را به‌سادگي و در كسري از دقيقه مي­توان برطرف نمود. از طريق پايگاه اميدپرواز، شما به خريد بليط هواپيماي داخلي و خارجي، چارتر پروازهاي داخلي و بين­المللي، فروش و اجراي تور داخلي ، خارجي و ورودي، رزرو هتل در سراسر نقاط ايران و جهان، اخذ ويزاي كشورهاي مختلف، صدور گواهينامۀ بين­المللي و پلاك ترانزيت خودرو، خريد بليط قطار، خريد بيمه مسافرتي و كليۀ خدمات مربوط به سفر و گردشگري، دسترسي داريد. اميدپرواز حتي براي استرداد بليط نيز امكان ويژه­اي تعبيه كرده كه بدون نگراني و دلهره و نياز به گفتگو، از طريق پايگاه اينترنتي مجموعه شما مي­توانيد بليط خود را طبق شرايط مندرج، مسترد كنيد.

اميدپرواز برگزاركنندۀ بهترين تورهاي داخلي و خارجي و يكي از معتبرترين مراكز براي گرفتن مشاوره­هاي پيش از سفر است. گروه كارشناسان حرفه­اي اين مجموعه، شبانه­روز در تلاش­اند تا بر اساس شناخت و بهره­برداري كامل از اطلاعات، سفرِ مهيج و به‌يادماندني و البته با برنامه­اي را براي مشتريان رقم بزنند. درزمينۀ سفرهاي خارجي، اميدپرواز علاوه بر عهده گرفتن خدمات ويزا كه خود بخش جان­فرسايي در روندِ سفرهاي خارجي­ست، تورهاي متنوع و جذابِ بي­سابقه­اي براي كشورهاي آسيايي، اروپايي، آمريكايي، آفريقايي دارد. كيفيت اين سفرها هم باز به سليقه و انتخاب مشتريان دارد. اميدپرواز تلاش مي­كند تا با ارائۀ برنامه­هاي متنوع، حق انتخاب مشتري را محترم بدارد و طيف وسيعي از مخاطبان را پاسخگو باشد.

براي رزرو هتل در داخل ايران و يا خارج از ايران، اميدپرواز به شما اين امكان را مي­دهد كه اقامتگاه موردنظرتان را به‌صورت كامل چه ازنظر موقعيت مكاني، امكانات رفاهي، رضايتمندي ساير مشتريان و يا از بابت هزينه، شناخته و با آگاهي كامل از پيش رزرو كنيد. در اين سامانه شما مي­توانيد سطح هزينه، درجۀ كيفي هتل و دسترسي محلي آن را خود انتخاب كنيد و همين‌طور رضايت خود را از سفر بالا ببريد. اميدپرواز بهترين و مطمئن­ترين هتل­هاي هر شهر را با رعايت سلايق مختلف، به شما معرفي و پيشنهاد مي­كند.

اقدام بزرگ ديگري كه اين مجموعه براي جلب رضايت و آسايش مشتريان انجام داده و با محبت و استقبال بي­نظير هم­ميهنان عزيزمان روبرو شده، ساخت و عرضۀ اپليكيشن اندرويد و ios براي فروش آنلاين بليط هواپيما ( اپليكيشن خريد بليط هواپيما ) با امكان رزرو و صدور بليط پروازهاي سيستمي و چارتر 13 ايرلاين فعال داخلي و بيش از 900 ايرلاين خارجي به سراسر نقاط ايران و جهان با قابليت فيلتر پيشرفته، امكان استرداد آنلاين و برگشت خودكار وجه به كارت بانكي عضو شتاب و امكان رزرو موقت بليط­هاي خارجي است. اين گام مهم با همت مهندسان و برنامه­نويسان با استعداد داخلي و با تلاش شبانه­روزي تيم اميدپرواز محقق شده است تا پاسخگوي بخشي از نيازهاي مردم شريف ايران باشد. علاوه بر اپليكيشن­هاي مجموعه، پايگاه اينترنتي اميدپرواز نيز، 24 ساعته پاسخگوي كاربران خواهد بود. هم­زمان، اگر مايل به مراجعۀ حضوري نيز باشيد (خصوصاً هم استاني­هاي عزيز)، اميدپرواز در محيطي لوكس با معماري مدرن در سه طبقه و با در اختيار داشتن كاركنان حرفه­اي، مجرب و آموزش ديده، پذيراي قدومتان است.

نتيجۀ سال­ها تلاش بي­وقفه براي رضايت مشتريان و خلاقيت و نوآوري براي ارائۀ خدمات بهتر و مؤثرتر در كنار رعايت استانداردهاي بين­المللي صنعت گردشگري، براي اميدپرواز اين افتخار را به ارمغان آورده است كه چندين سال پياپي به‌عنوان آژانس برتر معرفي شود و از سوي مسئولين صنعت حمل‌ونقل هوايي و گردشگري بين­المللي، كشوري و استاني تقدير گردد اما مهم‌ترين سرمايه، اعتماد و اطمينان مشتري است كه در طول اين مدت همراه و همدل تيم اميدپرواز بوده است.

آدرس: اهواز - خيابان آزادگان (۲۴ متري) - روبروي باغ معين - مجتمع شهريار

پايگاه اينترنتي: https://omidparvaz.ir/

خط ويژه: ۰۶۱-۳۱۶۵

 تلفن: 061-32232454 - 021775029910

 فاكس: 061-32232455- 021775029910

 موبايل: ۰۹۱۶۹۹۹۸۱۶۲

 پيامك: ۳۰۰۰۸۱۶۵

 ايميل: info@omidparvaz.com

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۷ اسفند ۱۳۹۸
زمان : ۱۱:۳۲:۳۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی